wtorek, 22 października 2013

22.10.2013






6 komentarzy:

  1. It's an amazing pattern - and great textile inspiration!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I made a shawl from a big piece of cashmere textile from Etro , I'll wear it proudly /its quite unique in Poland/ and i think this snake will be complementary enough:))

      Usuń
  2. Niesamowity zestaw kolorów! W pierwszej chwili pomyślałam: Co ona porobiła??? Ale im dłużej sie przyglądam, tym bardziej mi sie podoba! Takich kolorków nam trzeba przed tą zbliżającą się zimą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crazywool robi węża do każdej nowej chusty pawłowoposadzkiej /na które też okrutnie choruję/ co bardzo mi się spodobało, szal jest dość ozdobny, więc wąż starczy za całą biżuterię

      Usuń
  3. Podziwiam, podziwiam....ja tak nie mam cierpliwości do nawlekania i do ukośnika..ręce same mi chodzą w rytm "zwykłego" sznura koralikowo-szydełkowego i jakoś tak mi nie idzie, że zaniechałam prób...a tak mi się marzy takie cudo na mojej szyi...Śliczny, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nawlekanie jest wredne, ale jest program, który czyta sekwencję, więc trochę ułatwia życie i poprawia skuteczność :))

      Usuń